Visa Card reklamı çölde mahsur bırakılan çıplak bir adamın kendi düğününe yetişme macerası anlatılıyor. Adamın üzerinde çorap, ayakkabı ve Visa Card'dan başka birşey yok. Adam bir taraftan koşarak düğüne yetişmeye çalışırken sırasıyla karnını doyuracak bir sandviç, üzerine bir giyecek, daha hızlı ve güvenilir bir şekilde ulaşmak için bir araç, düğün için bir takım alıyor, iyi görünmek için bir berbere gidiyor, düğünde eşine takmak için bir alyans alıyor ve sonunda düğüne yetişiyor. Bu arada bütün dükkânlarda da Visa Card'ın geçerli olduğunu belirten logo gösteriliyor.http://reklampr.blogspot.com/
Ben reklamı izlerken aklıma gelen ilk şey Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisinin ne kadar başarılı bir şekilde kullanıldığı idi. Aslında "Hayatın Akışı İçin Visa" konsepti ve "Visa’yla hayatının yolunda gitmesini sağlayacak herşeyi alabilirsin" mesajı da bunu desteklemekte. http://reklampr.blogspot.com/
Reklamı Visa Card 'ın sayfasından izleyebilirsiniz.
Ben reklamı izlerken aklıma gelen ilk şey Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisinin ne kadar başarılı bir şekilde kullanıldığı idi. Aslında "Hayatın Akışı İçin Visa" konsepti ve "Visa’yla hayatının yolunda gitmesini sağlayacak herşeyi alabilirsin" mesajı da bunu desteklemekte. http://reklampr.blogspot.com/
Reklamı Visa Card 'ın sayfasından izleyebilirsiniz.