ReklamPR'ı Twitter'da takip etmek için:

Algida Seçicilik

Reklam PR'a gelen yorumlardan bazıları:
"Benim 1 yasındaki yegğenim bu reklama bayılıyo.Gerçekten tam çocuklara hitap eden reklam yapmışsınız tebrik eder reklamın daha sık yayınlanmasını dilerim."

"vermiş olduğunuz cola turka atkı kampanyasında adaletsiz bir şekilde devam etmektedir.yakacık kısmet büfeden almış olduğumuz trabzon atkıları elimize geçmedi."

"macaristan da market sahibiyim ürünlerinizi satiyorum ürünlerinizin üzerine macarca da icindekileri eklerseniz daha kolay olucak"
Vurgular bize ait. Ama ürünler ve reklamlar değil.

İnterneti nasıl kullanıyoruz? Arama kutusuna hedefimizi yazıp çıkan ilk linke yorum mu bırakıyoruz? Öyle galiba. Aynen "Algıda Seçicilik" başlığını "Algida" (dondurma markası) zannedip, okumadan yorum bırakmak gibi: http://www.farketing.com/fikirler/2004/12/algda_seicilik.html