Avea, konuşma lütfen

Avea'nın son reklamını görmüşsünüzdür, "yok o yöne sınırlı ama sınırsız, yok bu yöne kısa bir süreliğine" gibi diğer operatörleri eleştiren bir reklam yapmışlar. Haklılar da, kampanyaların bir sürü koşula bağlı olması kafa karıştırıcı.

Ama, ben Avea'nın rakiplerinden biri olsam, buna karşı "sınırsız ama konuşabilirsen" temalı bir reklam çıkarırdım. Çünkü Avea'nın ses kalitesinden son derece şikayetçiyim. Öyle ki, bazen "aramasam daha iyi, nasıl olsa konuşmak iki taraf için de işkence gibi oluyor" diyorum kendi kendime. Önemli görüşmeler için Avea hattımı kullanmayı bıraktım, sadece Turkcell'imi kullanıyorum. İşin kötüsü, Turkcell'den Avea'yı aradığımda da aynı berbat ses kalitesi ile karşılaşıyorum. Telefonumda bir sorun yok, çünkü Turkcell'den Turkcell'e ses kalitesi gayet güzel.

Avea'nın ses kalitesi son zamanlarda öyle kötüleşti ki, cümle içinde "kalite" kelimesini kullanasım bile gelmiyor. Bazen Avea kelimeleri yutuyor, bazen ses aşırı derecede bozuluyor, bazen robotik bir ses geliyor karşı taraftan. Artık yoruma dayalı olarak görüşme yapıyorum. İkide bir de kapanıyor telefon kendi kendine.

Kimileri de ben hiç sorun yaşamıyorum diyor. Sorun nedir bilmiyorum ama, sevgili Avea, seni ilk kullanmaya başladığımda sunduğun ses kalitesine bir an önce geri dönmezsen, kusura bakma, diğerleri daha pahalıya mal olsa bile yollarımız ayrılacak. "Ne iş, Avea iş" falan deme bana, bu şartlar altında arkadaşımla bile konuşamıyorum.

Not: Ekşi Sözlük'te Avea için ne yazmışlar bakın: "İnsan mahsur kalsa Avea çekene kadar can verir, o derece". Avea'nın sahip olmak istediği imaj bu mu acaba?