ReklamPR'ı Twitter'da takip etmek için:

Exper: Koridor futbolu


Türkiye'de bilgisayar kelimesi insanların aklına Casper markasını getiriyormuş. Exper bunu değiştirmeye niyetlenmiş herhalde. "Bilgisayar deyince, Exper" sloganı bende böyle bir izlenim bıraktı. Ancak reklamda önemli bir pürüz var bence: Aile babası. Bu kadar itici olmak zorunda mıydı acaba? Tamam, ortam samimi ama, nasıl bir baba "Ya Exper yaaaa" gibi bir cümle kurabilir? Bilgisayarın parasını verecek olan babalar* da bunu düşünüp reklamdaki baba gibi görülmekten korkmasınlar sakın?

İkinci problem de, baba eğlence peşinde koşarken annenin -şiddete uğramasının yanı sıra- yine iş yapıyor olması. Nedir kadınların bu çektiği bölümüne layık aslında.


Reklama göre patates soymak çok zevkli olsa gerek, evin annesi gülücükler saçıyor.






"Ya Exper yaaaa!"




Aslında annenin kaderi çok da değişmedi, herkes eğlenirken o patates soymaya devam edecek. Gülücükler saçarak.

Briefistan'da gördüm. Orada da katıldığım görüşler var, okumanızı tavsiye ederim.