Teknosa'dan önce...

Teknosa'nın yeni reklamı. Reklam güzel de, içinin dolu olduğuna inanmıyorum doğrusu. Teknosa ile etkileşimlerimden pek memnun kalmadım bugüne kadar.



"Başka yerde şubemiz yoktur" espirisi ve epilatör konusunda alttan alta verilen mesaj enteresan olmuş. Ama ben bu reklamı izlerken nedense kendilerinin de pek farklı olmadığı düşüncesi geçiyor aklımdan.

- Parayı çıkartıp "alacağım" diyene kadar sizinle ilgilenmeyen bazı çalışanlar,
- Biraz ucuz bir model aradığınızı söyleyince ses tonunu yükseltip azarlar / aşağılar gibi konuşan bazı çalışanlar,
- Teşhir ürününü satmaya çalışan bazı çalışanlar,
- Sattıkları ürünün içinden web kamerası ile çektikleri fotoğraflar çıkan bazı çalışanlar,
- Sizin yanınızda başka müşterilerden bahsedip onlarla dalga geçen bazı çalışanlar,
- Mağaza içinde yüksek sesle tartışan bazı çalışanlar,
- Her nasılsa Hepsiburada.com'dan aldığınız telefonun içinden çıkan Teknosa'da çekilmiş fotoğraflar,
- "Teknosa müşterisi denemeden almaz" diye reklam yapıp ürünleri camlı dolaplarından ancak tipinizi beğenirse çıkaran bazı çalışanlar,
bunlar hep Teknosa'da. Bütün çalışanları suçlamıyorum elbette. Ancak şirkette bir eğitim / yönetim zaafiyeti olduğu ortada. Farklı şehirlerde, farklı şubelerde, farklı çalışanlarla yaşadığım şahsi müşteri hizmetleri deneyimlerim böyleyken ne kadar reklam yapsalar boş.