Avea: Siz de bırakabilirsiniz



Bu yıl yaklaşık 8 milyon Avea'lı olmayan insan, eski operatörünü bıraktı. Ancak hâlâ operatörünü bırakamayanlar var.

- Valla bu merete çok genç yaşta başladım. Tabi o zamanlar daha da bilinçsiz bir insanım. Yani bazen bundan günde iki paket falan aldığım oluyordu. Yani buna, hesaplasan herhalde bir araba parası yatırmışımdır yani. Tabi önce kafada bırakmak lazım... da, o zamanlar havalı birşey zannediyoruz. Bütün arkadaşlarımı kaybettim ya. Hepsi teker teker bıraktılar. Bi ben kaldım böyle, bırakamayan. Yapayalnız kaldım... ya gençlere tavsiyem, buna kesinlikle başlamasınlar yani. Avea'nın bununla ilgili programları var, onları araştırsınlar, okusunlar.. Yardım hattı var orayı arayabilirler... Yani bu mereti kullanmanın... faturası çok ağır. Lütfen. Bilinçlenelim.

Siz de milyonlarca insan gibi eski alışkanlıklarınızdan kurtulmak ve Avea'ya geçmek istiyorsanız, bizi arayın, ya da en yakın Avea bayisine gelin. Ne de olsa hayat, Avea'lıya güzel.