ReklamPR'ı Twitter'da takip etmek için:

CarrefourSA kurban olsun sana!

Müessesemiz 2001 yılında kurulmuş olup, 2009’dan beri kurbanda kalite ve güvenin adresidir. Kurbanlık sektöründe edindiğimiz tecrübe ile sizlere hijyenik, ekonomik kurbanlık çözümleri sunuyoruz. Sektörde yaygın olarak kullanılan ağıl terimini reddediyor, onun yerine Kurban Noktası demeyi tercih ediyoruz. İşte Tayfur farkı…

Bu sözler KurbanOlurumSana.com adresinden. Sitede işine (ve koyunlarına) aşık bir kurbanlık koyun satıcısı olan Tayfur'un fotoğrafları, tavsiyeleri ve "müessesesinin tanıtımı" ile karşılaşıyoruz. Tam bir "homepage" tasarlamış Tayfur kendine. Öyle ki Mahir Çağrı ve Borat'ın eski internet sitelerinden sonra, üçüncü sırada Tayfur'un sitesi gelir herhalde. Kayan yazıları, flash banner'ları, animated gif'leri, yanıp sönen yazıları, orantısız boyutlandırılmış resimleri ve alakasız gadget'ları ile site tam anlamıyla "eksiksiz". Biraz geziyorsunuz, "Acaba?" diyorsunuz, "Yoksa yurdum insanı gerçekten bir iletişim hamlesi mi yaptı?" Kötü de olsa denemiş ama değil mi! Yalnız o Twitter hesabı? O kadar da değil herhalde? Ya "özellikle kırılmış" linkleri? Bir de tek rakibi CarrefourSA'ymış, Allah Allah, çok espiritüel bir arkadaş maşallah!



Bir alan adı sorgusu yapınca herşey ortaya çıkıyor tabi; çünkü KurbanOlurumSana.com "Özgür Karaçak" adına, yani bir reklamcıya kayıtlı. Bir de KoçVarKuzuVar.com'a link vermişler, orada herşey daha açık. Tayfur'u sahte bir sanal karakter yapıp bir efsane oluşturmak adına ikinci linki vermeseler de olurmuş ama, tebrik ediyorum, çok hoş bir çalışma ortaya çıkarmışlar.



Yine de düşünmeden edemiyorum, kötü de olsa, keşke bu siteyi gerçek bir kurban satıcısı yapmış olSAydı.