Türkiye'nin habercilikte Amiral Gemisi sayılan Hürriyet Gazetesi 2 yeni reklam filmi hazırladı. Reklam filminin içeriğinde, internet çağının getirdiği olanakları güçlü ve gelişen teknolojik altyapısıyla harmanlayan Hürriyet, okurlarına her an her yerde doğru ve kapsamlı haber, bilgi ve eğlence içeriklerini uluştırabileceği mesajını verdi. Bilinin gazete tanımına interaktif içerik ve kişiye özel kanalları da ekleyerek gazetecelik kavramına farklı anlam yükleyen Hürriyet'in bu reklam filminde ünlü sanatçı Nil Karaibrahimgil oynadı (webtv.hurriyet.com.tr). Bence reklamın en güzel yanı değişimin ve/veya yeniliğin açık seçik, basit ve kolay örneklerle anlatılmasıdır. Zira güzel türkçemize zorla sokulmaya çalışılan "inovasyon" kelimesini sıkça kullanan ve ısrar eden iş adamları, akademisyen, vesaire grupları için bir çeşit tanım olduğunu düşünüyorum.Yenilik ve değişim budur gibi. |