Yeterince Fırlama mısın?

Türkiye pazarına henüz geçen sene giren Ben&Jerry's dondurmaları, bu yeni yılda ses getireceğe benziyor. Öyle ki Ben&Jerry's, "En Fırlama Kim?" yarışması ile yeni bir heyecan, yeni bir eğlence ve yeni bir çılgınlığa hazırlanıyor.


Eğer siz de "En fırlama kesinlikle benim, benim üstüme fırlama yok" diyorsanız, en fırlama pozunuzu vererek http://enfirlamakim.benandjerrys.com.tr/ adresine gönderin ve oylamaya katılarak süper hediyeler kazanın. 2. alternatif de siteye en çok arkadaşı yönlendirerek en çok üyeyi kazandırın ve aynı hediyeleri kazanma şansı yakalayın.

Hediyeler:
1.'ye bir yıl boyunca doyamayacağı kadar bedava Ben&Jerry's dondurması
2.'ye herkesin son dönem gözdesi iPhone
3.'ye şık bir iPod Touch

Bu arada katılmak isteyenler geç kalmasın. Son katılım tarihi 23 Ocak 2009.