ReklamPR'ı Twitter'da takip etmek için:

Tropik Fırtına ve çılgın pazarlama yöntemleri



Tropik Fırtına (Tropic Thunder) merakla beklediğim filmlerden biri. Film, bir savaş filmi çekmeye çalışırken savaşın ortasında kalan karakterler hakkında. Ancak bir savaş filminin çekimi ile ilgili bir film yaparken, arada bir de çekimi yapılan savaş filminin çekimi ile ilgili bir kamera arkası belgeseli çekmişler. Bu filme de Çılgınlık Yağmuru (Rain of Madness) adını vermişler. Yani film içinde geçen bir filmin çekimleri ile ilgili sahte bir film. Ayrıca savaş filmi ile ilgili filmlerini tanıtmak için viral kampanya videosu çekme çalışmalarını anlatan bir viral video hazırlamışlar. Yani Tropik Fırtına ile ilgili bir tanıtım videosu çekme çalışmalarını anlatan sahte bir video (Jack Black Robert Downey Jr.'dan dayak yiyor!)

Kafa karıştırıcı; ama aynı zamanda çok komik ve ilgi de çekiyor!


Rain of Madness'in sözde kazandığı ödüller :)

YouTube sizde "çekiyorsa" Rain of Madness'i buraya tıklayarak izleyebilirsiniz. Jack Black'in dayak yediği videoyu da buradan izleyebilirsiniz. Aslında ikisini de izlemenizi tavsiye ederim :)
"... But while filming the movie about the making of a movie, they went on to make another fake movie about the making of the first movie. The resulting mockumentary, Rain of Madness, is now available free on iTunes. So, we're three layers in, right? Then they go on to make an actual viral campaign about the making of a fake viral campaign for their movie about making a movie. And the shenanigans won't end anytime soon. Justin Theroux, director of Rain of Madness, says they have enough footage to make a real documentary about the making of the fake documentary about the making of the movie about the making of a movie."
AdFreak'den.