Ve kitap marka hakkında herşeyi didiklemiş.
Markanın DNA'sı Eşsiz ve Dayanıklı Markalar Yaratmanın Kuralları
(Before the Brand)
Alycia Perry / David Wisnom III
Mediacat Kitapları
Orijinal Basım: 2003
Türkçe Basım Yılı: Aralık, 2004
Çeviri: Zeynep Yılmaz
167 sayfa
ÖNSÖZ -9
1. Kimliğin Temelleri -11
Marka kimliği, markalandırma, marka oluşturma...hayır, hepsi aynı şey değil.
2. Konumlandırma Stratejisini Netleştirmek -27
Evet, strateji basit olabilir...ve esnek.
3. İsimlendirmenin Anomalisi -49
İngilizce sözlüğün nedenlerinin yüzde 98'i markalandırılmıştır.
4. Görsel Kimliğin Yin Yang'leri -79
Görsel kimliğinizi oluşturmanın yolu.
5. Kimlik Mesajı -109
Bir isminiz var ve neye benzediğinizi bilin, ama ne diyorsunuz?
6. Dijital Kimlik -125
Kimlikler ve çok yönlü deneyim.
7. Malzeme Markalandırma, Teknoloji Markalandırma ve Diğer ilginç Formüller -141
Diğer eşsiz kimlik fırsatları
8. Bilgiyi Uygulama -151
Kendi kimliğinizi oluştururken (ya da yeniden odaklanırken) neleri göz önünde tutmalıyız?
SON NOTLAR -163
Evet, strateji basit olabilir...ve esnek.
3. İsimlendirmenin Anomalisi -49
İngilizce sözlüğün nedenlerinin yüzde 98'i markalandırılmıştır.
4. Görsel Kimliğin Yin Yang'leri -79
Görsel kimliğinizi oluşturmanın yolu.
5. Kimlik Mesajı -109
Bir isminiz var ve neye benzediğinizi bilin, ama ne diyorsunuz?
6. Dijital Kimlik -125
Kimlikler ve çok yönlü deneyim.
7. Malzeme Markalandırma, Teknoloji Markalandırma ve Diğer ilginç Formüller -141
Diğer eşsiz kimlik fırsatları
8. Bilgiyi Uygulama -151
Kendi kimliğinizi oluştururken (ya da yeniden odaklanırken) neleri göz önünde tutmalıyız?
SON NOTLAR -163