Markanın DNA'sı

Kitap, Markaları yaratan ve espri anlayışını koruyan bütün insanlara ithafen yazılmış.
Ve kitap marka hakkında herşeyi didiklemiş.

Markanın DNA'sı Eşsiz ve Dayanıklı Markalar Yaratmanın Kuralları
(Before the Brand)
Alycia Perry / David Wisnom III
Mediacat Kitapları
Orijinal Basım: 2003
Türkçe Basım Yılı: Aralık, 2004
Çeviri: Zeynep Yılmaz
167 sayfa


ÖNSÖZ -9

1. Kimliğin Temelleri -11
Marka kimliği, markalandırma, marka oluşturma...hayır, hepsi aynı şey değil.

2. Konumlandırma Stratejisini Netleştirmek -27
Evet, strateji basit olabilir...ve esnek.

3. İsimlendirmenin Anomalisi -49
İngilizce sözlüğün nedenlerinin yüzde 98'i markalandırılmıştır.

4. Görsel Kimliğin Yin Yang'leri -79
Görsel kimliğinizi oluşturmanın yolu.

5. Kimlik Mesajı -109
Bir isminiz var ve neye benzediğinizi bilin, ama ne diyorsunuz?

6. Dijital Kimlik -125
Kimlikler ve çok yönlü deneyim.

7. Malzeme Markalandırma, Teknoloji Markalandırma ve Diğer ilginç Formüller -141
Diğer eşsiz kimlik fırsatları

8. Bilgiyi Uygulama -151
Kendi kimliğinizi oluştururken (ya da yeniden odaklanırken) neleri göz önünde tutmalıyız?

SON NOTLAR -163