Sütaş: Yoğurtsever



"Merhabalar.
Evet. Ben doğuştan bir yoğurtseverim.
Bazılarınıza garip gelebilir ama, ben yemeğin yanında yoğurt yemem. Yoğurdun yanında yemek yerim.
Mesela siz cacığın yanında ne yersiniz? Ben yoğurt yerim.
Gecenin bir vakti, evde yoğurt bitse, ya ben uyuyamam, ya da bizim bakkal uyanır.
Kalender meşrebim. Öyle kaymaklı-kaymaksız aramam.
Elimde değil. Büyük İskender denilince aklıma kilo kilo yoğurt gelir.
Yoğurt koydum dolaba türküsünü ben her duyduğumda, mutfağa, buzdolabına koşarım.
Hani, hani her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır derler ya, benim adım Yiğit!
Ben bir yoğurtseverim, ve bununla gurur duyuyorum.
Beni anlıyor musunuz!!! http://reklampr.blogspot.com/
Sizi duyuyoruz, sizi anlıyoruz. Türkiye'nin bir numaralı yoğurdu Sütaş yoğurt, tüm yoğurtseverleri saygıyla selamlıyor.
Sizi seviyorum!
Sütaş yoğurt. Yoğurtseverlerin yoğurdu."