ReklamPR'ı Twitter'da takip etmek için:

Malatya Pazarı: Tivist Kuruyemiş



Malatya pazarının bu reklamını izlediğim zaman aklıma bir yığın soru geliyor ve bu soruların içinden çıkamıyorum.
Malatya pazarı yöresel ürünler satan bir yer değil midir?
Eğer öyleyse neden uzaylılar gibi bir konsept seçilmiştir?
Uzayda fındık fıstık yetişiyordu da biz mi yeni öğrendik?
Uzaydan ithal etmek daha mı ucuza geliyor? Öyleyse neden sadece kuruyemiş ithal ediliyor?
Ayrıca uzaylılara neden taş atmayalım, atarsak çarpılır mıyız yoksa uzaylılarla olan bu ticari birlikteliğimiz zedelenir mi?
Öte yandan ürünün adı neden tivist? Ürünü 70'li yılların meşhur abidik gubidik tivist şarkısıyla eşleştirmek isabetli bir karar gibi görünse de tüketicinin aklına ürünün de abidik gubidik olduğu fikri gelmeyecek mi?
vesaire vesaire...